vrijdag 14 november 2014

Nieuwe website Doekedoek online

Yes, mijn nieuwe website voor Doekedoek is eindelijk online! Het heeft me ongeveer een jaar gekost om deze look en feel te krijgen. 
Hij is nog niet af, er moeten nog wat puntjes op de i, maar de meeste dingen werken. 
En om eerlijk te zijn, als alles helemaal perfect moet zijn in mijn ogen, dan komt de site nooit online...


Iedereen is tijdens het surfen vast wel eens op een website gestuit waarvan hij of zij dacht: wow, dit is een mooie site, ziet er mooi uit en werkt lekker. 
Door zulke sites raak ik geïnspireerd, die sfeer wil ik oproepen op mijn eigen website. 


Maar er zijn zo veel mooie websites, met mooie features en lay-out, dat het moeilijk is om een keuze te maken. En haast nog moeilijker: als je eenmaal een keuze hebt gemaakt, om bij je keuze te blijven. In het begin vond ik zoveel dingen mooi, dat ik van alles wilde combineren. 


Maar nu denk ik dat ik de juiste sfeer heb kunnen creëeren: een vriendelijk en oprecht thema, zonder al te zoet of  meisjesachtig over te komen en die perfect past bij de producten die ik maak en verkoop.


Ik wilde graag een dynamische website dus heb ik mezelf PHP en MySQL aangeleerd. Tijdens het programmeren ontdekte ik MySQLi en later PDO en uiteindelijk heb ik alle relevante MySQL statements naar PDO herschreven.


Uiteraard heb ik alle getoonde producten zelf gemaakt, maar ook gefotografeerd en de teksten erbij bedacht. Ik kan dus ook naar waarheid zeggen: dit is MIJN website!


De webwinkel werkt nog niet, maar daar ben ik mee bezig. Ik verwacht echter niet dat deze de komende weken al live zal gaan, maar gelukkig kunnen de producten altijd via de mail worden besteld.
Ik nodig je uit om een kijkje te komen nemen en me te laten weten wat je er van vindt! Het adres is www.doekedoek.nl.



♥ Doekedoek ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen